Garantinis aptarnavimas

Skull Padel garantijos sąlygos

Mūsų produktams suteikiama 1 metų garantija nuo įsigijimo datos, laikantis vartotojų teisių apsaugos įstatymų.

Svarbu! Garantija netaikoma:

• Žaloms, atsiradusioms dėl netinkamo naudojimo ar nepakankamos priežiūros.

• Remontams, modifikacijoms ar kitokiems gaminio pakeitimams, atliktiems ne mūsų įmonėje.

• Fizinėms žaloms, kurios nėra gamybos defektai (pvz., jei raketė stipriai atsitrenkia į metalinį aikštelės tinklą, tai nėra gamybos klaida, todėl žalai garantija netaikoma).

Kaip pasinaudoti garantija?

🔹 Jei prekę įsigijote fizinėje parduotuvėje:

Eikite į tą pačią parduotuvę su originaliu pirkimo kvitu. Parduotuvė susisieks su mūsų Skull Padel garantijos skyriumi, kad pradėtų garantinio aptarnavimo procesą.

🔹 Jei prekę pirkote per mūsų oficialią svetainę:

Susisiekite su mumis el. paštu info@skullpadel.lt ir pateikite šią informaciją:

✔️ Gaminio defekto nuotrauką

✔️ Užsakymo numerį

✔️ Pirkimo datą

Mūsų garantijos skyrius peržiūrės pateiktą informaciją ir informuos Jus apie tolesnį procesą.

Garantijos sprendimai

Jei garantinis aptarnavimas patvirtinamas, turėsite išsiųsti produktą mūsų adresu. Siuntimo išlaidas Nyderlanduose padengs Skull Padel.

Atlikus techninę analizę, galimi trys sprendimai:

✅ Gaminio remontas (nemokamai per pagrįstą laikotarpį)

✅ Gaminio keitimas (jei defektas negali būti pašalintas)

❌ Gamybos defektų nerasta (jei norėsite papildomo įvertinimo, siuntimo išlaidas turėsite padengti patys)

Papildoma informacija

Garantija galioja tik produktams, įsigytiems per oficialius pardavimo kanalus, įgaliotus platintojus arba mūsų internetinę parduotuvę, ir tik pateikus originalų pirkimo kvitą.

Dėl papildomos informacijos susisiekite su mumis el. paštu: info@skullpadel.lt